Vad pe monitorul meu din ceruri ca multi nu isi stiu scopul lor in viata. E asa de simplu: eu, atotputernic, atotbun si atotstiutor v-am creat pe voi oamenii, niste organisme simple in comparatie cu mine, ba chiar extrem de banale, ca sa ma venerati. V-am facut ca sa ma uit la voi cum ma implorati zilnic sa va scutesc de greutati. V-am dat libertate, dar daca nu faceti ce zic eu, veti arde o vesnicie in Iad. De ce sa nu aveti frica de mine 80 de ani ca apoi sa o duceti bine ca rasplata? Iar odata ajunsi in Rai, nu o sa va mai pese de nimic, o sa fiti intr-o rugaciune continua. Nu e super? Dar veti avea liber arbitru in continuare, doar ca dupa ce ma vedeti va veti convinge ‘singuri’ ca nimic altceva nu mai conteaza decat sa ma venerati non-stop. Unii o sa zica ca sunt cam complexat daca mi-am folosit puterile sa creez niste creaturi inferioare  ca sa ma simt bine cand mii se milogesc sa nu le distrug casa, omor familia etc, dar nu e asa. Si Lucifer era de aceasi parere si i-am aratat eu cine e seful. A indraznit sa se indoiasca de judecata mea, asa ca am facut dreptate cu forta. Eu nu stiu cum aveti voi tupeul sa comentati, va arat eu si voua. Universul meu, regulile Mele!

