Nu am mai scris de mult, probabil din cauza ca am inceput sa am din ce in ce mai multi oameni inteligenti in jurul meu care isi pun intrebari inainte sa creada orbeste, asa ca nu mai sunt asa de frustrat cum eram inainte. Pe langa asta, am realizat ca ar fi o mare greseala sa uitam de religie, cel putin pentru moment, pentru ca ar insemna sa fie o mare majoritate a oamenilor care sa-ti dea cu barda-n cap pentru ca nu mai au de ce sa le fie frica. Am trecut si eu printr-o perioada nasoala recent si am scapat de probleme punand osul la treaba, nu rugandu-ma la cai verzi pe pereti. ‘Dumnezeu te ajuta’ daca-ti faci norocul cu mana ta.

Un codalau imens la pupat mumia anul asta, de vreo 3-4km in primele zile. Ce-i bine in asta? Turism in Iasi. Am inceput sa vad latura benefica a sfintei si anume ‘ochiul dracului’ plus castane coapte. Veniti pelerinilor la Iasi, avem Mall-uri si locuri in care sa va cheltuiti banii. Nu-i nimic, Dumnezeu va da altii, numai sa nu cumparati chestii de la biserica, pentru ca alea nu sunt impozitate de stat. Nu uitati ca mumia e mai puternica de ziua ei si va da mai mult Dumnezeu in perioada asta decat in alte zile ale anului. Daca tot sunteti in Iasi vizitati si biserica cu acoperis de aur de pe Splai Bahlui.

Vasilica

UPDATE : Sfanta are si pagina pe facebook, lasati un mesaj pentru ea si va verifica dupa ce termina cu zarva asta de ziua ei.

