Nu sunt pro unirii Romaniei cu Moldova. Mie imi pasa de mine si ce ma priveste pe mine, iar ca sa ne unim cu Moldova ar fi un dezastru financiar, urmat de o minoritate care isi vrea drepturi, mafioti rusi si racheti moldoveni. Coruptia nu ar fii extirpata la ei, ci ar fii extinsa catre noi. Asta nu inseamna ca nu mi-e mila de saracii tineri care vor sa duca o viata mai buna iesind in strada si protestand impotriva comunismului si coruptiei.

Dar sa vedem ce zice biserica lor :

„In ziua Bunei Vestiri nimeni nu lucreaza, nici pasarea nu-si face cuibul. Desi suntem o tara ortodoxa si ne numim crestini, adesea uitam de Dumnezeu si de aceea avem parte de neplaceri in societate”

„Daca noi pe tinerii nostri i-am educa in directia supunerii legilor lui Dumnezeu, atunci aceste evenimente nu s-ar intampla in societatea noastra. Atat statul, cat si biserica, trebuie sa acorde mai multa atentie educatiei tinerei generatii”

„Datoria noastra este sa ne rugam ca Dumnezeu sa le trimita intelepciune partidelor politice, conducatorilor statului si tuturor noua. Eu nu am dreptul sa judec un partid sau altul, aceasta o face justitia pe pamant, iar in ceruri – Dumnezeu”

Traducere : Haideti sa predam religia in scoli, ca sa putem indobitoci populatia, sa ii facem sa le fie frica de dumnezeu – daca nu le este frica de comunisti, ca sa gasim o metoda de a-i tine in frau. La urma urmei mai frica ti-e de un atotputernic decat de un comunist care moare daca-i dai cu bolovanu unde trebuie. Oare cati bani primeste popa ala ca sa convinga lumea ca nu-i crestineste sa te revolti si ii mai bine sa pleci capul, pentru ca in viata de apoi vei fi rasplatit pentru smerenie? Intre timp sa lasam comunistii sa faca ce vor. (asa ca fapt divers, fiul lui Voronin are o avere cat jumatate din PIB-ul Moldovei).

O spun din toata inima ca daca as fi sigur ca exista un rai, unde sa fiu fericit tot timpul (sa fiu fericit cu gandirea mea de pe pamant, nu raiul ala in care te rogi non-stop la dumnezeu ca ti-a spalat creierii), nu mi-ar mai pasa deloc de viata materiala pe pamant, infinit mai scurta si nesemnificativa. M-as duce in padure si as trai intr-un copac mancand caca de urs ca Bear Grills. Dar daca as stii eu asta sigur sigur, ar stii si restul lumii si probabil nu s-ar mai obosi nimeni sa fure, ci toti am trai in armonie asteptand moartea cu drag.

Vasilica

