Chiar, sa va povestesc o faza la care am ras , dar de care am uitat sa scriu despre ea. Mai demult s-a inaugurat un pod aici la mine in oras. Un pod mai pompos si facut frumos, pentru pietoni. Ghiciti ce? Hop si biserica acolo sa-l sfinteasca. Nu cumva sa se prabuseasca podul ca nu e sfintit. Prabusiundu-se, ar fi un rau pentru mai multi (si un bine pentru smecherii care castiga licitatii de a construi chestii). Deci, nesfintindu-l, biserica ar aduce un rau nevinovatilor.

Dumnezeu ofticos cum e el asa, daca facem ceva frumos si nu-l sfintim, se razbuna si ies victime colaterale de cele mai multe ori(oamenii care locuiesc in zona aia, eventual aia care treceau podul). Nu luam la socoteaza faptu ca un inginer a calculat toate rezistentele alea, pentru ca in religie nu exista statica si rezistenta.

Faza cu biserica mi-a reamintit zicala ‘te bagi si tu ca musca-n cacat’
Ma intreb daca ma duceam si eu acolo sa zic la autoritati ca am venit sa-l sfintesc din partea bisericii Monstrului de Spaghete Zburator, m-ar fi lasat?

Vasilica

