Credeti ca nu am fost fericit de sarbatori? Normal ca am fost. Am primit cadou un elicopter (care zboara!), mi-am permis sa-mi cumpar un mp4 foarte ultil pe WC, inlocuind ziarul sau revista si nu in ultimu rand am fost la colindat unde am mancat si am baut de am spart.

Ziceti ‘ha ipocritule tu nu crezi in dumnezeu de ce canti colinde?‘ . Nu am fost sa cant pentru a prevesti nasterea domnului, am fost sa cant ca sa am de ce manca si bea ca un porc. Am depus un efort. Plus ca am prieteni crestini (sau care vor sa fie crestini din cauza societatii) si la urma urmei e stupid sa intri in casa la om fara sa depui nici un efort si sa te vrei servit.

Deci erau 2 variante :

– stai acasa ca un mut si uita-te la TV

– du-te la colinda, mananca, bea, distreaza-te, socializeaza, cunoaste lume noua si cheama-i si la tine

In final tot nu cred in dumnezeu. Dar el crede in mine, pentru ca m-a pedepsit cu o amenda de 120 lei pentru ca am mers pe accesul interzis. Mai rau, numai in bucuresti poti plati amenzi online. Ah da, mi-am stricat si elicopteru, i-am rupt elicea de lustra. Pentru fazele astea prefer o bataie cu ciomagu ( Dumnezeu nu bate cu ciomagu).

Ce am facut eu diferit fata de credinciosi? Ce buna-i ciocolata mancata in orice zi a anului…

PS : in viitor daca pe 24 dec sarbatorim nasterea lui Juan Ramón Jiménez eu ma bag, cat timp implica chestiile mentionate mai sus.

Vasilica

