Primesc din ce in ce mai des comentarii gen ‘ba prostule tu te crezi dumnezeu?’. Poate acum va lamuriti:

Proprietarul blogului sunt eu, Dumnezeu, atotputernicul. Articolele nesemnate sunt scrise de mine, din punctul meu de vedere – punct de vedere care trebuie sa mi-l impartasiti daca nu vreti sa ardeti pe veci in iad, de obicei intarind afirmatiile preotilor, pastorii vostri spirituali in lumea asta plina de pacate.

Vasilica e un copil de 12 ani, ateu satanist, care nu stie pe ce lume traieste. I-am dat prilejul sa scrie pe blogul meu, crezand ca in timp isi va da seama de pacatele lui. El ofera o viziune complet diferita fata de ce a mea, chiar interesanta cateodata. Oricum, cazanul cu smoala e deja pregatit.

Desigur, va las pe voi sa descifrati daca Vasilica si cu mine suntem doua personaje fictionale, iar autorul din spatele celor doi e cu totul altcineva (varsta/sex), sau chiar mi-am facut blog, iar Vasilica e un ateu prost cum ziceti si voi (ateu prost – pleonasm).

