In primu rand vreau sa zic ca nu exista secte si religii, ori le zici la toate secte ori le zici la toate religii, pentru ca functioneaza pe aceasi principiu.

Acuma sa va zic despre secta/religia mea. M-am gandit mult si probabil cand o sa ma angajez nu o sa mai am timp si de mine decat 2 saptamani pe an, in concediu. Asa ca pe la 30 de ani o sa-mi fac o secta, cu fraieri ca aia care merg la biserica in fiecare duminica la 9, o sa le promit mantuirea eterna (ce vor ei sa auda) si eu o sa o duc bine facand sex cu minore. Da da, stiu, nu-s original, asta era si ideea lui Bivolaru. Daca nu reusesc, ma bag eu intr-un grup dinasta si-l iau pe sef de guler sa-i spun ca stiu, da vreau si eu.

Ma intreb cum o inceput scriitoru ala de carti SF religia lui, pentru ca in momentu de fata Scientologia e cea mai ‘bogata’ religie si aici ma refer la bani. Sa vedeti ce sedii uriase au prin america.

Daca sunteti interesati si aveti idei noi (gen zei noi si gogosi bune de inghitit) poate facem un parteneriat.

Pana una alta, fac o facultate daca cumva nu merge treaba cu religia.

Vasilica

