Spunea o muiere undeva…

Cand am fost la Techirghiol am fost la vestita Manastire. Mai trebuie sa mai fac o confesiune pentru a putea trece la ceea ce ma framanta pe mine cu adevarat: sunt in perioada “aia” a lunii, sunt “cu musafiri” … intelegeti voi. Ajung la manastire sfioasa si evlavioasa ca orice credincioasa. Ma gandesc sa intreb o maicuta daca este vreo problema cu “problema mea”. Si incepe sa imi insire ce nu am voie sa fac:

NU am voie sa intru in biserica
Nu am voie sa ating icoanele sau alte lucruri sfinte
NU am voie sa aprind lumanari
Nu am voie!

Ce am eu mi-a dat Dumnezeu! Este un dar pe care il am de la EL. Inseamna ca pot sa dau viata! Nu este nimic nefiresc! Asta in ochii mei! Nu stiu cum se poate ca religia sa ma faca sa ma simt “murdara”, sa ma stinghereasca, sa ma faca sa ma simt nedemna pentru a pasi in biserica? Ma face sa ma simt criminala si pacatoasa ca fac dragoste cu sotul meu in perioada de post si ca mananc carne sau lapte miercurea si vinerea care sunt si ele motive ilare si superstitioase, dar pe care le accept ca fiind niste sacrificii de curatare a trupului sa zicem…dar pentru asta?

Ce porcarii. Se mai ingrijoreaza preotii de ce sunt tot mai putini practicanti ai ortodoxismului in era asta ultrainformationala in care “Crede si nu cerceta!” aproape ca nu mai poate exista. Asta este chiar o aberatie. Sa nu ai voie sa… pentru ca… WTF???

Am vrut sa-i raspund eu, dar vad ca alta spurcata mi-a luat-o inainte

Astea nu sint spuse si inventate de preoti … Asta scrie in Biblie. Pe scurt, femeia pangareste orice atinge cind este in acea perioada a lunii. Nu am o Biblie la indemina, sa citez pasajele respective. Si ce avem noi, nu este un “dar” ci o aducere aminte a pacatului primar si a ceea ce trebuie sa suporte o femeie ptr. toata viata doar pentru ca Eva era la cura de slabire si avea chef sa se-ndoape cu mere … sa-i fie merele de ris…

Concluzia : cand sunteti in perioada aia a lunii, nu aveti voie sa intrati in biserica, pentru ca spurcati tot. Desi corpul omenesc e facut de mine, iar eu sunt atotputernic, se pare ca am facut cateva greseli cand i-am dat organele sexuale.

Si da, voi oamenilor aveti o viata de cacat pe pamant din cauza unor 2 oameni de acum 6000 de ani. Desi aveti liber arbitru si e posibil ca voi sa nu fi mancat din acel fruct..

