Stau si ma intreb, cum poti crede in ceva ce nu intelegi? Pentru ca nu exista o explicatie pentru actiunile lui dumnezeu. Nu exista o definitie completa. Cand profesoara de religie venea cu argumentul ‘creierul tau nu poate sa conceapa asa ceva..’ imi venea sa o dau cu capu de ceva. Desigur o sa apara cativa care o sa-mi zica ca dumnezeu e creatorul, bla bla bla, iar definitia completa poate fi scrisa, dar nu ne-ar ajunge o viata sa o citim (tipic crestin).

Din moment ce crezi in ceva ce nu poti intelege, cum poti sa-mi aduci mie argumente ca exista?

PS : era un destept care mi-a trimis un mail prin care ma ruga sa-i demonstrez ca dumnezeu NU exista. He showed me! Apropo de asta, va rog sa nu-mi trimiteti e-mailuri in care incercati sa-mi demonstrati. Nu vreau sa va demonstrez nimic, nu vreau sa va convertesc, pentru ca in capitalism nu avem nevoie de oameni egali.


Vasilica

