Eu nu pierd nimic daca nu cred in dumnezeu, ba chiar imi traiesc viata din plin, ca si cum ar fi ultima. Iar daca prin nu stiu ce sanse infirme ma trezesc la judecata de apoi (da, mi-as dori sa traiesc vesnic) o sa ajung in rai, pentru ca sa fim seriosi, fiinta suprema nu are nevoie de mataniile noastre, nu are nevoie de tamaie si nici de rugaciuni. Dupa cate mi-a oferit, e normal ca nu ar avea pretentia sa cred in el si nici eu nu voi regreta ca nu am fost la biserica, pentru ca omul nu a fost creat sa-l venereze pe dumnezeu. Daca el vroia sa ne faca asa, nu ne dadea dreptul sa alegem, sau ne facea in asa fel incat sa credem ca noi am ales sa-l veneram toata viata (vezi credinciosi).

Probabil va fi mandru de mine, pentru ca a creat un om rational, care nu s-a alaturat oilor, oi care cred orbeste in ce le zic alte oi. Niste oameni defecti. Cu ce s-ar mandri dumnezeu? Cu o oaie proasta care se pune in genunchi si se roaga sau cu o fiinta rationala care se ridica in picioare si-si rezolva problemele singura?

Robotei care fac ce zici tu pot fi creati de copii si nimeni nu se mandreste cu ei. Cei care vor face primul robot cu inteligenta artificiala se vor bucura de creatia lor cu adevarat(desigur, nu exista inteligenta artificiala, doar ceva care sa o mimeze).

Vasilica

