Cateodata parca ceva bun tot a facut religia asta, iar nevoia unora sa fie ‘in rand cu lumea’ ma ajuta si pe mine. Nu sunt genul de om care sa urasca sarbatorile, sa se oftice ca vine craciunul, etc, pentru ca profit si eu de sarbatorile astea, satisfacandu-mi placerile carnale. De sarbatori :

-mananc ca porcu, numa bunataturi, ca doar odata pe an este pastele

-de craciun primesc cadouri, de pasti sparg oua (chiar imi place si nu cred ca spartul tine de crestinism)

-cheltui mai multi bani decat de obicei

-ma duc la munte/motive sa sarbatoresc

-am vacanta

Vedeti voi, daca nu erau sarbatorile astea, anul era mai anost si doar de ziua noastra era ceva mai special. Din partea mea, dupa ce dispare biserica crestina, sarbatorile pot ramane (desi multe traditii sunt chiar ‘pagane’ deci n-au de ce sa dispara odata cu biserica).

Pana atunci, pasteti fericiti, ca vad ca si iepurasu mai nou aduce cadouri(cand eram mai mic nu exista iepuras de pasti), deci inca un motiv sa primesc chestii. Plus ca imi place sa mananc ciocolata in forme de animalute.

Vasilica

