In ultimu timp ma tot asalteaza lume care vrea sa vorbeasca cu mine, sa ma convinga, sa-mi explice, sa-mi dea citate spuse de fost atei, sa-mi arate ca 40% din cercetatori credeau in dumnezeu, sondaj facut in sec XX, sa-mi ceara sa le arat dovezi ca dumnezeu nu exista. Eu sunt genu ala care daca primeste mail si am Y! deschis intru imediat sa vad ce am primit, si din politete le mai raspund unora. Unu mi-a zis fix motto-ul blogului ‘crede si nu cerceta’, fara sa-si dea seama ca era pus la misto. Unul chiar mi-a zis ca nu m-au educat parintii cum trebuie, pentru ca mi-au dat posibilitatea sa aleg (trebuia sa fiu batut ca nu merg la biserica probabil).

Pe viitor, va rog sa ma lasati in pace. Nu vreau sa fac parte din nici o comunitate, decat aia cu oameni din carne si oase, nu vreau prieteni pe net si nu vreau ‘doar sa vorbim’. Vreau sa ma lasati in pace, posturile mele nu va sunt dedicate voua. Posturile mele sunt pentru atei, pentru voi credinciosii, scrie Dumnezeu.

Blogul nu este al meu, este blogul lui Dumnezeu, iar eu sunt co-scriitor, adica am un numar de posturi pe care le pot face pe zi. Daca nu va place ca Dumnezeu mi-a dat voie sa scriu pe blog la el, vorbiti cu el, nu cu mine. Stiti unde-l gasiti.

Vasilica

