Vad ca multi au ajuns pe blogul meu cautand ‘steaua satanei‘. Habar n-am ce-i cu ea, eu am facut o stea sa arate nasterea lu fiumeo si cam atat. Poate marlanu ala de Satana s-a luat dupa mine si si-a facut si el o stea, sa vedeti ce-i fac. Adica eu ma declar atotbun, el se declara atotrau, eu pun aripi la ingeri imediat a doua zi pune si el aripi la draci, eu fac raiul imediat face si el iadul. Chiar m-am saturat sa ma copieze, daca si-o mai facut si o stea ca mine chiar ca ma supar.

Inca un termen este ‘corupere de minori‘, ei hai sa va raspund si la asta ca sa nu ziceti ca ati intrat degeaba :

Actul sexual, de orice natura, cu o persoana care nu a implinit varsta de 15 ani se pedepseste cu inchisoarea de la unu la 7 ani. De asemenea faptul ca nu va pastrati pana la casatorie se pedepseste cu intratul direct in iad cand muriti, fara nici o judecata.

Iar ultimul – ‘poze cu dumnezeu‘, nu stiati ca daca imi vedeti chipul muriti instant? Mai citit biblia!

“Faţa nu vei putea să Mi-o vezi, căci nu poate omul să Mă vadă şi să trăiască!” Exodul 33:20 (Thx to Eliada, bloggerita mea preferata).

