Probabil ati vazut pe multe bloguri acest filmulet, ati comentat si ati injurat politia romana, ati blestemat romania si romanii din ea. Ei bine, sa va zic eu adevarul. In primul rand, fata aia era lovita prea tare sa poata fii transportata cu o masina normala si mai mult rau ii se facea daca era urcata pe bancheta din spate (putea chiar sa si moara). De respiratie gura la gura nu avea nevoie, ea nu se sufoca si nici nu era in stop respirator. Nici de resurcitare nu avea nevoie, nu a intrat in stop cardiac si cum zicea si in film, respira. Moartea a survenit cel mai probabil datorita unei hemoragii interne si singura solutie era operatia, iar cel mai rapid mijloc de transport era salvarea (si cel mai sigur pentru sanatatea ei).

Politistii nu au gresit cu nimic, fata era un caz pierdut sau cel putin nu aveau cu ce sa o ajute. Primul ajutor e pentru situatii banale, cand omul e in stare sa se tina pe picioare, sau nu a fost lovit in plin. Din pacate, eu nu am inzestrat politistii cu puteri tamaduitoare (cum am inzestrat multe icoane), deci chiar nu aveau ce face.

Fata a trecut trecerea cand politia a facut semn sa stea, pentru ca la zebra nu erau semafoare, de aici se explica si viteza mare cu care a fost lovita.

Dar sa trecem la adevaratul motiv pentru care a fost lovita.

Mai tineti minte manualul ala de religie unde era povestea fetitei care a trecut pe langa biserica fara sa-si faca cruce si a fost calcata de o masina? Aaa, nu ati crezut ca-i adevarat nu? Adica acolitii mei fac manuale asa din burta. Daca va uitati atenti la film, in stanga se observa pentru cateva secunde biserica.

Aici aveti un caz asemanator.

Filmuletul :

Data viitoare ganditi-va de 2 ori cand treceti pe langa o biserica si nu va faceti cruce si rugati-va sa nu fiu eu la volan, pentru ca data te lovesc eu, Dumnezeu, cu SUV-ul meu, mergi direct in iad fara nici o judecata.

