Probabil multi v-au zis de-a lungul anilor ca eu nu bat cu ciomagul. Ei bine, nu bat cu ciomagul, pentru ca asa ar trebui sa ma arat si, aratandu-ma oamenilor, toti ar crede in mine si nu as mai avea pe cine sa testez – mie imi place foarte mult sa testez oamenii, luandu-le copiii, dandu-le cate o boala dinaia cu nume amuzant, dandu-le foc la apartament sau masina, pentru ca apoi sa vad daca se intorc la mine si mi se inchina ca inainte. Chiar daca sunt atotstiutor si stiu rezultatul ‘testului’ inainte sa-l fac, nu strica niciodata sa vad niste oameni plangand si disperand. PS : vindec orice bola in afara de amputati.

Dar sa revenim la subiect, ce patit daca…

  • Nu va faceti cruce cand treceti pe langa biserica, va calca o masina.
  • Va urcati pe o scara sa stricati un cuib de randunele, va iau scara de sub picioare si sunt sanse sa ajungeti chiar in moarte cerebrala. PS : tai si cablu de la telefon sa nu se poata suna la salvare
  • Nu omorati gay-ii cu pietre, ajungeti in iad pentru ca nesocotiti cuvantul meu
  • Faceti pacate trupesti ( adica orice va face sa va simtit bine – lucru inadmisibil, pentru ca eu v-am facut sa traiti pe pamant pentru a ma slavi pe mine si a nu va pasa de voi, pentru ca apoi sa ajungeti in Rai, unde o sa traiti intr-o rugaciune constanta, tot mie ), ajungeti in Iad si ardeti in flacari si agonie pentru tot restul vietii. Durerea o sa fie asa de insuportabila ca o sa doriti ca nu va fii nascut niciodata, dar dupa cum stim, inainte sa creez orice copil nu-l pun fata in fata cu faptele si ii arat cum va fii lumea in care va trai, pentru ca apoi sa-i dau posibilitatea sa existe. Il fac pur si simplu si apoi dau cu zaru daca sa ajunga in Rai sau in Iad.

Astept completari din partea enoriasilor.

