In sfarsit s-a scos teoria evolutiei din manuale. Elevii invatau numa prostii oricum din ea. Poate avem noroc si se scoate si chimia si astronomia si sunt inlocuite cu alchimia si astrologia.

Cum ziceam in alt post, daca omul se tragea din maimuta, atunci ar trebuii sa se comporte ca o maimuta, ceea ce nu face. Deci, omul a fost creat de mine, chiar daca nu exista fosile de om modern mai vechi de cateva mii de ani, ci doar fosile de ‘stramosi’ ai acestuia.

Un alt contraargument alt teoriei evolutiei este ca nu are cum din peste sa se faca urs, apoi maimuta si apoi om. Pestele are branhii si nu poate respira oxigen din aer, deci ursul s-ar fii sufocat.

Si nu uitati copilasi, puteti face ce vreti voi (de aia v-am dat libertatea de a alege), dar daca nu faceti cum imi convine mie, dupa principiile mele, va ard pe veci in iad. Eu intodeauna am dreptate si nu trebuie sa ma justific de ce. Deci, acceptati teoria creationista pe care o preda profesorul de religie.

Traiasca Republica Crestin Ortodoxa Romana. Abia astept cand se va introduce leaga aia prin care biserica sa zica cine are voie si cine nu are voie sa candideze la presedintie.

