Am primit o leapsa de la acest necredincios. M-am gandit sa scriu si eu ceva pentru ‘dacia’ sau ‘digipass’, dar apoi am zis sa duc problema mai departe. Cu totii stim ca multe cuvinte, cum ar fii distractie, sex, traieste-ti viata, stiinta, logica, care de fapt, luate pe litere, inseamna lucruri afurisite (vorba alora de pe sfaturi crestine).

Asa ca am sa scriu despre lucrurile care ne inconjoara:

1. Semnul de incepator, pentru conducatorii auto :

Observati cum semnul arata ca o sageata indreptata spre un punct aflat jos. Galbenul semnifica focul iadului, iar sageata arata in jos spre el, iadul fiind reprezentat de un punct. Biblia spune „Cel ce va purta semnul spre jos pentru vreme de un an, acolo se va duce pe veci si in focuri va pieri, Luca 20:v15

2. Codurile de bare :

Cred ca nici nu trebuie sa zic prea multe despre astea. Liniile mai lungi reprezinta cifra 6, iar dupa cum vedeti sunt in numar de 3, la distanta de cate 6 cifre una de alta, deci 666, numarul fiarei. Dupa cum bine stiti, aceste coduri de bare se vor introduce si in buletine, iar in curand va vor fii implantate chip-uri in mana, folosind aceasi metoda de citire.

3. Iaurturile Danone:

Dupa cum vedeti numele sau este format din 6 cifre, semicercul de la baza fiind un semn pagan, care seamana cu luna, iar partea luminoasa arata ca o stea, adica semnul turcilor (semiluna si steaua) care au vrut sa cotropoeasca Romania si sa distruga crestinismul. Biblia spune : „Cel ce va preaslavi semnul celui necredincios in cauza dreapta, sa se afuriseasca, Matei 8:v9

Daca ii cineva interesat, dau si eu o ‘leapsa’ : mai gasiti semne ale satanei sau care prevestesc Apocalipsa in viata de zi cu zi. Necuratul foloseste orice mijloc sa va afuriseasca mintile.

PS : Daca lucrezi pentru Danone si vrei sa ma dai in judecata, sa stii ca daca ai o problema cu BOR, ai o problema cu statul Romania.

