Am aflat (adica stiam dintodeauna, doar eu is atotstiutor) ca s-au marit salariile preotilor cu 25% (inainte de alegeri, v-ati prins?). Adica acum patriarhul romaniei o sa castige cam 73 de milioane lei vechi, pe langa pensiile babelor care le primeste in cutiuta din biserica, ca donatii. Stiu, donatiile alea nu prea merg nicaieri, chiar eu i-am zis sa-si pastreze banii, doar leasingul la Mercedes costa mult iar termopanu in 7 straturi rupe buzunaru. Dar sa lasam asta la oparte, dupa cum stiti, cu cat dati mai multi bani la biserica cu atat sunteti mai credinciosi!

Desigur ca vor exista taxe la nunti, botezuri si inmormantari, care nu vor fii impozabile. Si puteti fii cu totii fericiti, pentru ca preotii sunt bugetari, adica isi primesc salariile din banii vostrii. Cu totii contribuiti la bunastarea trimisilor mei, ortodox, catolic, ateu, orice ai fii, cat timp lucrezi si dai impozit la stat, o parte din el se duce la biserica.

Acuma v-ati prins de ce Daniel e preafericit?

PS : Daca nu platiti taxa de enorias de 50 de lei (o regula mai recenta) nu vi se practica ceremoniile religioase (nunti, inmormantari, botezuri, etc).

