Cateva argumente ca eu exist :

(1)

-Eu va spun ca exist

-Dumnezeu nu ar mintii

-Deci eu exist

(2)

-Ateii zic ca eu nu exist

-Credinciosii zic ca ateii n-au dreptate

-Daca ateii mint, eu exist

(3)

-Daca oamenii au evoluat din maimute, ar trebuii sa se comporte ca maimutele

-Oamenii nu se comporta ca maimutele

-Deci eu exist

(4)

-Uita-te la pamant, univers, girafe, nu-s complexe?

-Numai eu as putea face ceva asa complex

-Deci eu exist

(5)

-Milioane de oameni cred in mine

-Milioane de oameni n-au cum sa se insele

-Deci eu exist

(6)

-Nu poti vedea aerul si totusi stii ca exista

-Nu ma poti vedea nici pe mine

-Deci eu, ca si aerul, exist

(7)

-Eu sunt peste tot

-Nu ai fost peste tot ca sa zici ca m-ai cautat nu m-ai gasit

-Deci eu exist

(8)

-De unde naiba o aparut Adam?

-Deci eu exist

(9)

-Fie eu=x

-X exista in alfabet

-Deci eu exist

(10)

-Daca eu nu exist, atunci dupa moarte nu o sa existati nici voi

-Va e frica ca dupa moarte nu este viata

-Deci eu exist

Gasiti mai multe aici, eu am tradus vreo 10 care mi-au sarit in cale.

