Pe langa Thor, Zeus, si Nike (zeita, nu adidasii) mai sunt multi aici in ceruri (in afara de Allah, el chiar ii o inventie). Pana acuma treaba mergea bine pana cand vine la mine Ra si mi-o transteste : „Dumnezeu, de azi incolo, cine crede in tine merge in iadul meu si cine nu crede in tine merge in raiul meu”.

Stiu ca sunt multi oameni care cred, doar ca sa fie ‘on the safe side’. Adica cu ce strica sa crezi? Nu exist, nu ai irosit prea mult din viata, exist, atunci te-ai scos. Problema e ca sunt aceleasi sanse ca eu sa exist exact cum sunt aceleasi sanse ca Ra sa existe.

Ce facem? Din momentul asta exista sanse 50% sa ajungi in iad, chiar daca crezi sau nu in mine. Problema ramane care din noi 2 ii mai tare, Eu (cu E mare) sau Ra ? Hmm pe Ra l-a cam uitat lumea, chiar daca scrierile despre el au aparut cu 2000-3000 de ani inaintea basmelor mele. Si mai are si piramidele alea in spate, eu am niste prostii de bisericute. Nu-i nimic, din banii vostrii statul o sa faca Catedrala Mantuirii Neamului.

Multumita prostiei norodului, toata lumea crede faptul ca doar biblia ii singura carte scrisa despre o zeitate. R35p3k7 bisericii.

