Adaptare dupa dendrophilian
Salut, sunt Dumnezeu! Mi-am facut blog ca sa raspund la cateva intrebari care le aveti pentru mine. Asa ca hai sa incepem, nu am tot timpul din lume. Hmm, de fapt am. As putea chiar opri timpul daca as vrea. As putea sa-ti raspund instant la toate intrebarile doar inserandu-ti raspunsurile in cap, dar unde-i frumusetea in asta?
Asa ca hai sa incepem cu inceputu. De ce am creat sfarcuri la barbati? Hmm asta-i o intrebare clasica. Poi eu cu niste prieteni de-a mei, cred ca erau Zeus, Thor, Monstrul de spaghete zburator si cativa dintre Teletubbies jucam lapte gros, iar dintr-o data capul la unul dintre Teletubbies a explodat. Exact, ii foarte logic. Puneti si asta in biblie, s-ar potrivi perfect pe langa celelalte prostii.
Si daca suntem pe subiect, hai sa vedem daca ajungi sau nu in rai, pentru ca trebuie sa urmezi biblia ca sa ajungi in rai. Trebuie sa faci exact ce zic eu, cand iti spun sa sari tu intrebi ‘cat de sus?’. Si biblia e cuvantul meu, Dumnezeu, iar in ea scrie ca trebuie sa omori copii care nu asculta, oameni care lucreaza duminica si homosexualii. Ai omorat pana acuma copii neastamparati, oameni care lucreaza duminica sau homosexuali? Sunt cu ochii pe tine si nu o duci prea bine..
Ia fiti atenti cat de tare sunt : Hitler era catolic si pentru asta l-am iertat pentru toate pacatele sale si l-am lasat in rai, pe cand cei 6 milioane de evrei pe care i-a torturat si omorat au trebuit sa mearga in iad pentru ca nu l-au acceptat pe Iisus ca salvatorul lor. Si ghiciti ce! L-am pus pe Satana sa le decoreze sectiunea de iad fix ca Aushwitz.
Si inca o chestie, daca homosexualitatea ii un pacat in fata lui Dumnezeu (asta-s eu), atunci de ce as crea oameni care sunt homosexuali si ajung in iad? Si daca sunt atotputernic si atotstiutor, deci stiu fiecare alegere pe care o sa o faca oricine si oricand,de ce creez oameni care sa faca alegeri ce o sa-i trimita in iad? In primul rand, am creat liberul arbitru, desi asta nu poate exista, deci nu l-am creat. Dar nu ai tu cum sa intelegi asa ceva, pentru ca esti un cacat prost. Crede-ma, te-am creat dupa chipul si asemanarea mea. Dar hai sa ne prefacem ca am creat liberul arbitru, tot stiu orice alegere pe care o sa faca oricine si oricand, pentru ca sunt Dumnezeu, atotstiutor. Si atunci de ce creez oameni care stiu ca o sa ajunga in iad? De ce creez fiinte care au sentimente doar ca sa fie torturate pentru eternitate? Cum pot face asta si in acelasi timp sa fiu atotstiutor, atotputernic si atotbun? Iti spun de ce : pentru ca nu am nici o logica. Asa ca pot sta in cutiuta mea situata in afara timpului si spatiului si sa rad de oameni care sunt torturati si in acelasi timp sa fiu atotbun si iubitor. Sau poate am o logica, poate am o personalitate sadica pentru ca sunt un personaj fictional creat de oameni si astfel avand calitati umane. Da asta nu inseamna ca nu exist? La dra..
114 comentarii
Comments feed for this article
9 februarie, 2008 la 22:08
dumnezeueateu
🙂 foarte tare.
mult succes! te adaug in blogroll
17 februarie, 2008 la 16:18
florinmarianb
ohoo, alti dumnezei. e plin internetul de dumnezei. stiu pe unul care are si profil de ‘haifaiv’.
@salutsuntdumnezeu: ai un motto original (‘crede si nu cerceta’)
@dumnezeuateu: original nume – e culmea logicii… (by the way: ‘a and not a’ is always false)
(ma bucur ca il cautati pe Dumnezeu. metoda nu e tocmai ortodoxa, dar poate da roade. va urez succes!)
3 octombrie, 2011 la 15:59
Dan D.
…:))
19 martie, 2008 la 18:26
ateu
„esti un cacat prost. Crede-ma”.
Inteleg ca vrei sa discuti despre Dumnezeu si ca se manifesta in tine unele sechele date de o copilarie intr-un mediu nu tocmai potrivit.
Vorbeam, si cred ca nici nu se poate altfel, cu Vasilica; ce te face sa crezi ca ai facut facultate ?
Sper ca niciunul dintre voi doi nu considera comentariul asta ofensator. Si daca l-ar deranja, ce-mi pasa mie !
Zambeste, e o dovada de umor si inteligenta.
19 martie, 2008 la 18:37
Dumnezeu
Vasilica are 12 ani, normal ca nu a facut inca facultatea. Dar eu, Dumnezeu, iti apreciez mania pentru acest pacatos si ma simt mandru ca ti-am dat inteligenta asta pe care o ai. Vasilica este dreptul la replica si reprezinta logica, iar eu, Dumnezeu, reprezint opusul.
12 aprilie, 2008 la 23:45
neAnonim
huh! bine ca nu existi! :))))
20 aprilie, 2008 la 17:26
vaisamar
Spuneţi aşa: „Si biblia e cuvantul meu, Dumnezeu, iar in ea scrie ca trebuie sa omori copii care nu asculta, oameni care lucreaza duminica si homosexualii.”
Mi se pare mie, sau v-aţi oprit cu cititul Bibliei doar la primele 5 cărţi ale ei? E cam puţin, pentru unul care vrea să desfiinţeze Biblia. Vorbiţi despre ce nu cunoaşteţi (fără a ţine cont de caracterul progresiv al revelaţiei lui Dumnezeu). A fost o perioadă în care într-adevăr copiii care refuzau să dea ascultare părinţilor puteau fi (cel puţin după litera Bibliei) ucişi cu pietre. Dar asta a fost în perioada în care Împărăţia lui Dumnezeu era manifestată sub forma unei teocraţii politice. Vremea respectivă (a Legii) a fost ceva intermediar. Hristos a venit cu revelaţia deplină a lui Dumnezeu. Asta se pare că treceţi cu vedere în mod deliberat.
Mult succes în continuare, dar dacă vreţi să „combateţi bine”, trebuie să vă citiţi Biblia mai atent.
25 martie, 2014 la 20:37
Cristi
Total de acord cu tine”vaisamar”, asta e ca o alta zicala din biblie foooarte des utilizata de noi oamneii si mai ales practicata:))
„Traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima………..:”
Si sa vezi de aici ce iese, pai de ce sa nu ma simt si eu bine putin cu prietena/sotia prietenului meu ca doar asa imi place si imi vine mie, sau de ce sa nu am si eu ce are altul, si pam pam ajung sa fur sa omor..etc.. ca sa traiesc si eu ca si cum ar fi ultima zi… si din pacate multi fac asta.
Apropo in Biblie scrie cam asa: „Traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima, dar planifica totul ca si cum ai trai vesnic”
A doua parte nu prea mai pare asa interesanta pt uni si au scos-o din context.
Deci fiecare aplica ce ii convine, intelege ce vrea …..in fine Daca aleg sa cred ca exista Dumnezeu..trebuie sa cred implicit in Biblie…apoi daca cred ce scrie in Biblie sunt prea multe restrictii acolo… mai grav trebuie sa aleg ca voi fi tras la raspundere pt faptele mele….ohoooo si cate …mai bine ma fac ca nu stiu nimic si „merg pe burta”…:))
20 aprilie, 2008 la 17:32
Vasilica
Nu trebuie sa citesc tot ce scrie despre dumnezeu ca sa zic ca el nu exista. Tu zici ca nu exista Xenu, cel mai rau imparat extraterestu din univers. Ai citit toate cartile scientologilor ca sa ai voie sa afirmi asta? Sau zici asta pentru ca pur si simplu e stupid. Ei bine, dumnezeu e stupid. Nu trebuie sa citesc nimic sa zic asta. Pur si simplu imi ajung 8 clase ca sa afirm asta cu mana pe inima.
24 august, 2011 la 15:56
Aequinoctium
Xenu asta e varianta feminina a Xenei-printesa razboinica? Tre’ sa fie una bucata personaj interesant…pacat ca-i doar un personaj nascocit de-aiurea. Asa…zi-mi si mie mai multe despre Xenu asta, c-as vrea sa vad filmul. :))…
Lasand=ul pe Xenu… lumina de la Ierusalim, de deasupra templului…cea care apare an de an, de Pasti, cum ti-o explici?
Nu-i nevoie sa citesti biblia ca sa crezi. Zilnic se intampla „lucruri” care-ti dovedesc ca Dumnezeu exista.
Pentru ce batjocoriti biblia, biserica si pe Dumnezeu?
Stii…majoritatea ateilor sunt inculti…dar ma gandesc ca poate, esti mai mult decat un ateu. Zici ca ai 12 ani…da, si eu am 5 si am comentat pe acest blog ca sa arat tuturor ca am mai multe lucruri de spus decat unu’ de 12. :)) Extraordinar!
Daca esti crestin, Biblia nu-i decat o carte care-ti face bine si care te ajuta sa-ti dai seama de anumite lucruri; nu-i neaparat nevoie s-o citesti.
Eh…dar daca esti ateu…sau ma rog, ce incerci tu sa fii, trebuie sa citesti.
Daca vrei intr-adevar sa-l batjocoresti pe Dumnezeu, pune mana de citeste. Masonii, satanistii, sectantii, etc. sunt oameni culti, inteligenti, cu mintea foarte agera…nu amarati de teapa ta. 🙂
22 aprilie, 2008 la 17:17
vaisamar
Xenu este un zeu la care se închină oamenii? N-aş putea spune dacă mi se pare plauzibilă existenţa lui până nu citesc ce anume pretinde acest Xenu. Dacă pretinde că a creat lumea atunci cred că a sosit cam târziu pe scenă.
Ca să zic dacă scrierile scientologilor sunt stupide sau nu ar trebui să le citesc. Logic este să nu respingi pe nimeni până nu i-ai audiat depoziţia. Niciun tribunal cu scaun la cap pe lumea asta nu dă verdicte până nu a audiat martorii.
22 aprilie, 2008 la 17:23
Vasilica
Si dumnezeu a venit cam tarziu pe scena, cu vreo 5000 de ani inaintea celorlalti zei creatori de lumi(asta luand in considerare scrisul, dupa picturi pe pereti si vase ar putea fii chiar mai mult) Dar tu, ignorantule, arunci cu biblia dupa oameni care nu cred ce crezi si tu. Deci, ori alti zei au creat lumea, ori dumnezeu a creat-o, in cazul asta si Xenu e posibil sa o fi creat-o.
Xenu nu se da creator, este liderul nemilos al galaxiei. Dar daca vrei sa combati existenta lui, trebuie sa citesti cartile scientologilor mai atent. Pana atunci eu zic ca ar fi bine sa te duci la ei la biserica sa te rogi sa scapi de spiritele celor omorati de Xenu pe Terra, acum milioane de ani. Si in drum spre biserica lor, da o tura pe la musulmani si baga 5x Allah Akhbar. Nu uita, Iehova e alaturi de tine pe tot drumul parcurs si te va pazi de Loki.
24 august, 2011 la 16:01
Aequinoctium
:)) Xenu-n sus, xenu-n jos…Dumnezeu e ingaduitor si-l lasa si pe Xenu sa traiasca in mintile bolnave.:))
traiasca xenu, idolu’ si singura si eterna sclipire din mintea si viata lu’ Vasilica
22 aprilie, 2008 la 17:24
Dumnezeu
Fiule, nu asculta de Vasilica, inca n-au adus nici o dovada ca eu nu exist, deci eu exist.
22 aprilie, 2008 la 18:17
vaisamar
Hm… Cunoşti vreo altă scriere religioasă (în afară de Biblie) care să spună simplu: „La început Dumnezeu a creat cerurile şi pământul”?
Să nu-mi vii cu relatări despre zei care se taie în bucăţi (Marduk şi Tiamat) şi dau naştere astfel lumii, că nu se pune. Vreau o scriere care să prezinte un Dumnezeu care creează ex nihilo. Nu o relatare despre cum a apărut lumea (din corpul nu ştiu cărei zeiţie tăiate în două), ci o relatare despre creaţia suverană, decretată ca atare.
Mai vedem atunci cine se califică pentru titlul de ignorant.
22 aprilie, 2008 la 18:55
lole
Vaisamar esti mai prost ca o galeata cu nisip. Si chiar ma deranjeaza ca tu ai drept de vot si ca tu respiri acelas aer cu mine, si mai ales faptul ca tu ai dreptul la libera exprimare
12 octombrie, 2011 la 9:36
Asterix
Lole, sau cum ma-ta te cheama, chiar vaisamar mi se pare un tip inteligent . Daca un om vorbeste frumos cu niste muisti retardati, ignoranti si inculti(adica cu voi), e prost ?
Bai, asta cu „acelas”, da’ tu ai drept de vot? Ca limba romana inca n-o invatasi:-„
24 aprilie, 2008 la 7:25
vaisamar
Lole, cred că în curând oamenii vor coloniza Luna sau Marte şi vei putea să mergi acolo, dacă nu te nemulţumeşte că respirăm acelaşi aer.
Eşti pentru suprimarea libertăţii de expresie?
25 aprilie, 2008 la 8:41
7 Butterflies
Dumnezeule….esti divin!Tare mi-a placut blogul tau….am pierdut ceva timp si ti-am citit toate post-urile.Spor la gasit argumente pro si contra,apropo!imi place abilitatea ta cameleonica!
6 mai, 2008 la 17:51
toma
nu pot spune:esti un cacat prost pt ca ala are mai multa demnitate decat tine-stie ca-i prost si TACE.Da’ tu puti a prostie la greu si nici nu taci…Lasa-i ma,pe ateii aia mai inteligenti sa „consume” net-ul! Tu, du-te pe pustii,unde-a-ntarcat nucleul electonul…paguba-n ciuperci asta esti!
6 mai, 2008 la 18:01
toma
pt lole-ciunga:ar fi megaeroare sa ajungi pe luna sau marte si sa perpetuezi specia cretinilor pe acolo!Din cauza cretinilor cu drept de vot ca tine,au ajuns la putere toate leprele cu chipul si asemanarea ta.Pacat ca nu ti-a facut muma-ta un bine:SA TE AVORTEZE!!!Hai,du-te si termina-ti laba!asa n-o sa te mai inmultesti,singurul lucru bun pe care-l poti oferii planetei:)))
12 mai, 2008 la 11:52
Mihai
In legatura cu Michael Jackson…Inseamna ca toti fanii din lumea asta sunt satanisti?sau cred in Satana?Mai du-te la un psiholog mai baiatule
14 mai, 2008 la 13:29
glamourici
am zis ji yo sa para mai interesant 🙂
2 iunie, 2008 la 6:26
[M.L.V.]
[nu stiu daca am aterizat bine sa las comentariul aici,dar daca nu il poti sterge.treb sa zic ca citesc blogu asta de ceva vreme si is cacaturi interesante daia am continuat sal citec :)]
20 iunie, 2008 la 22:37
Gicupisicu
RETARDATULE!!! TE TRAGI DIN MAIMUTA!!! IN SENSUL CA FUTI MAIMUTE!!! STIM CA UN GIBON E MAI INTELIGENT CA TINE! RETARDATULE!!! TE TRAGI DIN MAIMUTA!!! IN SENSUL CA FUTI MAIMUTE!!! STIM CA UN GIBON E MAI INTELIGENT CA TINE! RETARDATULE!!! TE TRAGI DIN MAIMUTA!!! IN SENSUL CA FUTI MAIMUTE!!! STIM CA UN GIBON E MAI INTELIGENT CA TINE! RETARDATULE!!! TE TRAGI DIN MAIMUTA!!! IN SENSUL CA FUTI MAIMUTE!!! STIM CA UN GIBON E MAI INTELIGENT CA TINE! RETARDATULE!!! TE TRAGI DIN MAIMUTA!!! IN SENSUL CA FUTI MAIMUTE!!! STIM CA UN GIBON E MAI INTELIGENT CA TINE!
21 iunie, 2008 la 6:54
Sora-sa
Bai frate macar daca puteai sa citesti mai mult era ceva. Asa, toate caca-urile tale de argumente sunt in van. Tu esti un contra-argument la tine insuti. Pentru ca nu Te cunosti, idiotule! Mi-e mila de tine, ca parintii nu ti-au oferit afectiune cand erai mititel in leagan. Si ca, din cauza ca nu ai gasit sprijin unde-l cautai a trebuit sa negi existenta celor care crezi ca nu te-au ajutat. Parintii tai exista pentru tine?
Si sincer, cred ca mintea aia a ta nu e chiar degeaba si ar fi in stare de mai mult. E timpul sa evoluezi. Si daca te vezi mai bun decat toti, n-ai sa evoluezi niciodata. Succes spre treapta urmatoare, copile!
29 iunie, 2008 la 17:57
Ateul
Mai Dumnezeule daca tot esti atotputernic si atotbun inchide si tu iadul . Baga`l la carantina sau zi ca a dat faliment . Ajuta`ma Doamne sa trec peste toate ideile oamenilor din ziua de azi care gandesc ca cei din anu 100 .
6 iulie, 2008 la 22:39
underground
salut, imi place blogul tau si felul in care scrii, m-am cacat pe mine de ras cand am citit argumentele existentei tale si postul in care era vorba ca femeile nu pot intra in biserica in „perioada spurcata” :))
Te-ar interesa un schimb de linkuri?? ID-ul meu e hiphopebola 🙂
14 iulie, 2008 la 16:56
anaq2n
o sa-ti spun ce parere am despre blogul tau dupa ce il citesc pe tot, in mare insa abordezi amuzant o problema de larga circulatie internationala:religia.
Commentul asta e insa adresat mai mult celor care stau sa te injure pe aici. Dragilor, nuu este o metoda inteligenta de a va exprima parerea. E chiar penibil. Blogurile nu sunt facute ca sa placa tuturor, iar dezaprobarea nu trebuie sa vina insotita de %#%$#^$#%#@. In primul rand se pierde ideea principala si in al doilea rand denota faptul ca injurati ca sa bagati acolo cuvinte de umplutura. Cu cat e mai lung si mai plin de apelative, cu atat e mai… convingator? Nu, nu tocmai. Unii poate nu sunt de acord cu ideea blogului, dar daca tot au facut efortul de a citi macar un post [pentru ca e totusi necesar ca sa incepi sa injuri omul care a scris toata treaba asta] pot sa se strofoace sa spuna civilizat ce anume ii deranjeaza. Sau o idee si mai buna: inchideti pagina si nu mai intrati pe ea niciodata.
15 august, 2008 la 8:54
psycho doll
:)) good:-j
27 august, 2008 la 2:01
moflea
Dupa parerea ta, e bine ca te crezi Dumnezeu? nu ma mic ca majoritatea din tara asta sunt „bolnavi” oricum lumea asta se duce de rapa…
27 august, 2008 la 16:47
bukakke
„Adults with imaginary friends are stupid.”
Amin!
P.S. – Doamne, dă’ și mie un link ș-o bere și te fac celebru 😉
27 august, 2008 la 19:44
shadowkhan85
prietene, esti un fel de Richard Dawkins in varianta desene animate …
19 septembrie, 2008 la 12:07
GunoierSocial
Nici eu nu cred in dumnezeu …daca e gresit sau nu … nu stiu … am cateva lucruri cu care nu sunt lamurit … unele intrebari ….
http://gunoiersocial.blogspot.com/2008/09/tatal-nostru-care-esti-in-ceruri.html
… care imi raspunde … are o bere 🙂
24 septembrie, 2008 la 2:46
Alexandru Grigoras
Este incredibil ca o suma de indivizi isi propun sa creada ca cele spuse de fiecare in parte poate interesa pe o persoana care incearca sa fie normala. Am predat la Universitati din Norvegia si SUA si, sincer, nu pot crede ca natura romaneasca poate cadea intr-o stare de sensibilitate emotionala si intelectuala atat de bazica. Domnilor, credinta constituie ori un concept, ori o stare traita ori, pur si simplu, o categorie specifica gandirii care-si pune, pur si simplu, intrebari. In cazul in care nu sunteti de acord cu faptul ca Dumnezeu exista, nu este necesar sa bateti campii utilizand aberatii care nu se pot inscrie nici macar in tipologia semantica a glumelor “gustabile”. Daca cineva crede ca Dumnezeu exista, nu este necesar sa interveniti pentru a demonstra contrariul, pentru ca nimeni nu v-a confirmat ca autoritate. Lipsita minimului logic in interventiile d-voatra este atat de vizibila, incat daca mi-ati fi studenti, v-as cere, mai intai, sa revizuiti tehnicile fundamentale ale gandirii care, intr-o ordine sanatoasa, se deprind de la varsta de 12-14 ani. Dumnezeu nu poate fi obiectul de gandire a unei logici care nu-si gandeste mai intai cuvintele pe care le utilizeaza. El este un concept si o Fiinta prea inalta pentru a face obiectul discutiilor d-voastra. Kant si Hegel, in cazul in care cel putin le cunoasteti numele, v-ar putea spune mai multe. Insa ma tem ca ati pierdut trenul care v-ar fi ajutat sa intelegeti ce vor sa spuna. Va dau o mana de ajutor: critica ratiunii pure, inainte de a debita tampenii despre ce “crede” ea ca este sau nu este Dumnezeu, ar trebui sa se chestioneze in legatura cu capacitatea ei de a emite judecati de valoare valide. Asa ca Fiinta Suprema ramane, inca, obiectul credintei pe care, orice ce ati spune, nu o puteti pune nici in registrul bazic al gandirii si nici la pubela istoriei. In plus, atunci cand Dumnezeu este obiect al gandirii, ascutiti-va inteligenta, ganditi de maniera dialectica si lasati la o parte mistoul. Il gasim pe strada, in discoteca, la televiziune, etc. Cu el nu putem vorbi despre Dumnezeu sau orice concept care-L evidentiaza. Vasilica, te rog, daca esti atat de impresionat de propria-ti gandire, invata, mai intai, gramatica romaneasca, deoarece am descoperit extrem de multe greselij in exprimarea ta. In ceea ce-L priveste pe Dumnezeu, lasa-i pe cei care se pricep cu adevarat sa conceptualizeze despre El. Poate stii sau nu, insa va fi existat o persoana care se numea Mircea Eliade si care nu prea ar fi fost de acord cu ineptiile tale, nu pentru ca ceea ce spui este in mod obligatoriu prost (fostii academicieni de la Stefan Gheorghiue spuneau cam aceleasi povesti rasuflate), ci pentru ca observatiile tale stralucesc prin mediocritatea argumentarii. Credinta religioasa este un fenomen prea complex pentru a face obiectul discutiilor celor care nu au pregatirea minima in tehnicile gandirii abstracte si dialectice. Punct
29 aprilie, 2011 la 17:14
MaPlimb
In primul rand imi face placere mai mare sa citesc un comment care incepe cu „sugi, iti bag, etc.” decat un comment precum al tau care incepe prin a te afisa tu drept nu stiu ce autoritate care a predat in nu stiu ce tari, mandrule, (sunt previzibil cand iti spun ca mandria este un pacat nu? ), pentru ca acele commenturi macar reusesc sa ma amuze cat de cat, pe cand, un comment care incepe asa cum l-ai inceput tu, nu reuseste decat sa ma scarbeasca. Prostia ma amuza deseori, ingamfarea rareori. Nota pe care o mentii pe tot parcursul postarii tale este de asemenea mult mai josnica decat notele pe care le gaseti in postarile care incep cu „sugi, iti bag, etc.” din simplul motiv ca lor le gasesc scuza in nivelul pe care il au iar pe tine, entitate autointitulata, imi permit sa te clasez la un nivel inferior lor. Interventia ta in acest blog are ca motiv principal evident ura. (sunt previzibil cand iti spun ca este un pacat nu?)
Dar probabil si entitatea dumneavoastra poseda un dumnezeu personalizat dupa bunul plac al constiintei dumneavoastra, care este mult mai indulgent decat dumnezeul din biblie care se vrea a fi incontestabil.
2 aprilie, 2012 la 15:30
Anonim
Dacă nu ai înțeles că remarcile mele au ca obiect un tip de manifestare care jignește gândirea, atunci mă tem să nu fi avut dreptate acum patru ani când am făcut această postare: faci parte dintre persoanele care au perdut de mult timp trenul. Mai ai o șansă: să-ți iei bilet de acum și să faci drumul cu consecvențe printre arcanele reflecției. Poate așa vei reuși să rămâi constant în analiza textului pe care-l citești. Eu nu vorbesc din postura credinciosului și nici nu mă interesează cine crede și cum crede. Problema mea este Subțirimea argumentelor. Ceea ce crezi tu despre mine are la fel de multă importanță ca și reclamele cu care mi se invadează cutia poștală: le arunc imediat la pubelă. Este ceea ce făceam, pe vremuri, cu studenți mei din București, care afișau o tipologia de gândire identică celei pe care o expui (în cele mai multe cazuri Lipsită de Conținut): le ceream argumente la observații iar în cazul în care nu mi se păreau suficient de convingătoare, le ceream să reflecteze cu maturitate pentru a avea o întâlnire în toamnă. Îngâmfare? Pleosc! Entitate autointitulată? Din nou, pleosc! Faptul că tu „îți permiți să mă clasezi la un nivel inferior”?: un pleosc identic celorlalte două! Ura? Cea mai inconsistentă remarcă din mesajul tău în ceea ce mă privește! Poate Tristețea de a constata în ce măsură ființa umană are această „capacitate” formidabilă de a se decredibiliza crezând că dacă face remarci aidoma celor pe care le-ai făcut dumneata, ajunge unde în topul gândirii. Gândirea este un exercițiu care se învață și care, pentru a fi utilis, se verifică prin intermediul autorităților care, deja, au practictat-o. Privește mai puțin Televiziunea română, citește printre rânduri presa și sunt sigur că vei reuși să fii mai original. Pentru că tot se apropie Paștele.
21 octombrie, 2008 la 22:57
cory
„Vasilica este dreptul la replica si reprezinta logica, iar eu, Dumnezeu, reprezint opusul.” daca vasilica e cu logica sa inteleg ca dumnezeu e lipsit de logica????
24 octombrie, 2008 la 16:57
dimitri
Dacă Dumnezeu este atoputernic ar putea oare să facă o piatră aşa de grea încât nici el să n-o poată ridica?
28 noiembrie, 2008 la 13:38
AyDa
Dupa cate stiu eu blog-urile sunt pentru a ne spune ce avem pe suflet, daca tu te crezi D-zeu ce cauti aici printre noi? sa nu imi spui ca ai coborat sa ne ajuti, nu duci cuvantul Domnului in desert? sunt sigura ca ai fi gasit un alt nume pentru blog, asta duce lipsa.
29 noiembrie, 2008 la 21:30
.
Dak tot iti bati joc macar bateti joc de ceva ce sti(precum trimiterile din Biblie). si dak Dumnezeu nu ar exista cine te-ar tine in viata??? citeste Biblia k sa afli adevarul(Apocalipsa 22v19:si daca scoate cineva din cuvintele cartii acestei proorocii, ii va scoate Dumnezeu partea lui dela pomul vieti si cetatea sfanta, scrise in cartea aceasta)
gandeste-te la ce spune Domnul!!!
29 decembrie, 2008 la 22:32
pop tamara
esti nebun…….omule..chiar esti nebun…altfel nu mi explik………du te draculu si fa ti un control
9 ianuarie, 2009 la 1:05
Mihail Marian
Poate si demonstrezi, cu argumente din Sfanta Carte, unde refuza sau interzice Dumnezeu cercetarea, gandirea critica!!!
1 februarie, 2009 la 11:06
Bogdan
Auzi? Unde scrie in Biblie „Crede si nu cerceta?” Da un search pe google si documenteaza-te, mai intelectualule…
8 februarie, 2009 la 18:29
Fir de iarba
Sansa (sau nesansa) ta este ca nu-L cunosti pe Dumnezeul adevarat. Care dintr-un stricat cum am fost eu, a facut un om normal. Cand faci afirmatii despre Imparatul Universului fii te rog sensibil! Atat.
18 februarie, 2009 la 15:06
kai
Foarte tare, man! Keep it up!
Iar voi, credinciosilor, daca va simtiti ofensati de continutul blogului, mars!
Cititi-va bibliile si publicatiile de specialitate, uitati-va la Trinitas TV sau mergeti si stati in biserici in pozitii de rugaciune. Or something. Nu va pune nimeni sa cititi blogul asta, nu cred ca v-a bombardat autorul lui cu newsletter-uri, cum am patit eu cu Lumea Credintei.
Poate ca biblia nu zice in mod explicit „crede si nu cerceta”, dar mi se pare ca inchizitorii nu au lasat loc de interpretari in Evul Mediu. Ar trebui sa va impacati cu ideea ca lumea a evoluat si incepe sa vada si dincolo de granitele pe care le-au impus unii muritori de rand in urma cu mii de ani printr-un best seller, si sa nu va ofticati daca apar voci care va ridiculizeaza ignoranta si existenta dominata de superstitii.
Pace voua, sau, mai bine, muriti! Oricum voi stiti ca o sa ajungeti in rai, nu?
1 aprilie, 2009 la 21:28
ionut
dumnezeule, am impresia ca iti cam place sa o sugi! adica nu pe blog, asa, cu cuvintele din gura; adica ma refer ma-ntelegi adica ca-ti place s-o sugi pe bune, de-adevaratelea, cu gura, la baieti, stii tu, ma-ntelegi… pai nu era mai simplu si mai corect si mai curat sa-ti faci blogul „Salut, sunt Poponar!” ? si nici nu enervai adolescenti (vai!) credinciosi la fel de naivi ca si aia necredinciosi sau ca aia indecisi; si nici nu riscai dracului Iadul pentru o biata muie.
2 aprilie, 2009 la 13:33
oanamarrria
Doamne, vreau ca sa-ti spun ca esti cel mai bun Dumnezeu dintre toti pe care i-am intalnit. Esti Dumnezeul meu preferat! O sa fie o placere sa fiu trimisa in iad de catre Tine! Voi lesina de placere ca atunci, la concertul ac-dc.
3 aprilie, 2009 la 11:33
tronul
Admir foarte mult pedanteria lui Al. Grigoras. Felicitari pentru conformisul in profesia d-voastra! Ar trebui sa va deschideti un blog, in care sa faceti dreptate in aceasta privinta, daca nu aveti deja unul.
16 iulie, 2010 la 13:28
Ayshk
PEDANTERÍE s. f. 1. paradă de erudiție; meticulozitate exagerată; pedantism. ♢ exprimare în termeni pretențioși. 2. gravitate în chestiuni de mică importanță. (< fr. pédanterie)
Ti se pare ca omul face parada? intreb doar
21 decembrie, 2010 la 11:50
Zaludu
hohoho si inca ce parada. plin de el, cred ca doar HRP il mai intrece.
15 aprilie, 2009 la 21:55
ascultareacredintei
:))
15 aprilie, 2009 la 21:55
ascultareacredintei
Sarmanii de voi.
21 aprilie, 2009 la 17:15
vladp9
dumnezeule… te-ai nascut direct comunist?
ca ei au facut propaganda mincinoasa cu lozinca inventata: „crede si nu cerceta”. doar, doar or reusi sa faulteze biserica. in buna parte au reusit, insa nu sunt toti incuiati, din fericire.
arata-mi si mie unde scrie in biblie „crede si nu cerceta” si o pap fila cu fila.
eu iti arat in schimb unde scrie: „cereti si vi se va da, cautati si veti afla, bateti si vi se va deschide”
25 aprilie, 2009 la 20:38
Alex
Foarte tare blogul !
Credinciosii mor de ciuda 😀
7 mai, 2009 la 19:49
1morning
WOW am gasit in sfarsit de unde sa cumpar un crestinometru ortodox!!!!!!!!!!!!!YUPYYYY!!! Cu cat il dai?
18 octombrie, 2011 la 14:25
Asterix
pentru tine, se numese cretinometru si-i gratuit.
:))
20 iunie, 2009 la 0:36
No name
Sunt convinsa ca faci asta doar pentru a epata. Ti-ai facut un blog pentru ce? Sa ironizezi intr-un mod deloc destept pe Dumnezeu,nu te face cu adevarat „cunoscut”. Mai bine ocupa-te de comlexele, frustrariile si educatia ta. Sa te ajute Dumnezeu!:-)
29 iunie, 2009 la 15:28
No name
O idee pentru Dumneata..Incearca sa ironizezi si zeii;) Poate acolo reusesti sa faci ceva mult mai destept..dar nu ma astept.
13 iulie, 2009 la 0:46
adrian
iata iti zic, ferice de vei asculta, iata ca m-am uitat in gradina si am vazut o pajiste mare, dar nu erau fire de iarba si nici spic de grau, iata iti zic, ca era mare si numai cel e sus stie numarul lor, si am vazut asa pajistea, si iata ca am vazut firul, care a crescut mai mult ca celelaltate si iata iti zic si tine minte, ca am vazut ca au crescut si cat au stat pana s-au uscat si pana au reaparut, aminte tine, cele zise, caci mintea mea nu e nebuna iar scrisul meu nu este in batjocura, caci iti zic, vai de cel de va nesociti cele spuse, caci el refuza pe dumnezeu, iar sufletul lor moarte is va gasi
13 iulie, 2009 la 0:46
adrian
iata iti zic, ferice de vei asculta, iata ca m-am uitat in gradina si am vazut o pajiste mare, dar nu erau fire de iarba si nici spic de grau, iata iti zic, ca era mare si numai cel e sus stie numarul lor, si am vazut asa pajistea, si iata ca am vazut firul, care a crescut mai mult ca celelaltate si iata iti zic si tine minte, ca am vazut ca au crescut si cat au stat pana s-au uscat si pana au reaparut, aminte tine, cele zise, caci mintea mea nu e nebuna iar scrisul meu nu este in batjocura, caci iti zic, vai de cel de va nesociti cele spuse, caci el refuza pe dumnezeu, iar sufletul lor moarte isi va gasi
1 octombrie, 2009 la 12:36
DUMNEZEU
domnilor, doamnelor, fiilor, credinciosilor si viitorilor credinciosi, s-a produs o regretabila confuzie. EU SUNT DUMNEZEU! draga Dumnezeu, tu nu stiu cine esti, dar cu siguranta nu esti EU. pentru ca EU sunt EU! asadar…
17 octombrie, 2009 la 20:38
Lucifer
Ei si ghici cine sunt eu ? 😀
17 octombrie, 2009 la 20:37
Lucifer
„L-am pus pe Satana sa le decoreze sectiunea de iad fix ca Aushwitz.” hehe Super! 🙂
28 octombrie, 2009 la 22:38
...
O sa te bata Dumnezeu adevarat pentru asta , sa sti !
2 ianuarie, 2010 la 3:28
un om
Si daca tu vei merge in rai si Dumnezeu te va asculta sa vada ce ai sa-i spui? Ce ai sa-i spui atunci? El iti va spune: poftim, ai Raiul si tu. Pentru ca Isus a murit si a inviat ca si tu sa fii mantuit. Nu iti va cere nimic, nu iti va reprosa nimic, iti va da un loc in rai si bucurie. Ce vei face atunci? Ii vei spune: nu vreau in rai? Oare iti poate da Dumnezeu bucurie daca tu nu vrei sa o primesti? Cine ti-a spus ca Dumnezeu nu vrea ca tu sa primesti bucuria si raiul si vrea sa te chinuiasca pentru ca esti un pacatos ti-a spus o minciuna. Nici acela nu a inteles Biblia. Iadul acela nu e pregatit pentru oameni. Dar este un iad pe care nu-l poti ocoli atat timp cat nu primesti mantuirea acum. Este iadul propriei tale vieti pe care o duci pe acest pamant. Priveste in tine insuti si nu te minti pe tine. Pe altii ii poti minti, dar pe tine si pe Dumnezeu nu are rost sa incerci sa ii minti. Si este un pericol care te paste permanent, nu te gandi ca ai sa-l poti ocoli cu aroganta, violenta sau ironie sau altceva de acest fel. Nu ai sa-l poti ocoli cu nimic. Dumnezeu este cu adevarat bun. Cand ai sa citesti Biblia cu aceasta convingere, cand ai sa citesti Biblia cu convingerea ca Dumnezeu este Dragoste si Adevar, atunci ai sa intelegi corect si nu trebuie sa mai bajbai dupa Adevar. Trebuie insa sa-ti schimbi gandirea cu privire la propria ta viata. Daca vei considera in continuare ca totul in viata ta este in regula, ca nu este nimic de schimbat si de imbunatatit, atunci ramai expus: „…daca nu va schimbati gandirea, toti veti pieri la fel.” Nu trebuie sa-ti faci griji de Israel. Israel va fi mantuit in intregime, citeste epistola catre Romani, este spus acolo explicit. Cat despre Hitler, sa ai convingerea ca Dumnezeu va sti sa-l judece si pe el dupa dreptate. Asta nu inseamna ca-l va judeca asa cum credem noi oamenii, ci dupa dreptate. Adevarata dreptate, pe care nimeni nu o va putea contesta, nu de frica, ci pentru ca va fi cu adevarat dreptate. In Rai nici un om nu merge pentru ca asa vrea el, ci pentru ca asa vrea Dumnezeu. In Iad nici un om nu merge pentru ca asa vrea Dumnezeu, ci pentru ca asa vrea el, daca va merge vreun om in Iad. Vezi liberul arbitru? Este treaba ta daca crezi sau nu crezi ca in Rai mergi datorita lui Isus. Dar daca ai sa mergi in Rai dupa o viata putreda si nenorocita, sa stii de pe acum: daca nu murea Isus si nu-l invia Dumnezeu, nu ai fi ajuns in Rai niciodata, nici tu si nici alt om. Pentru asta cred adevaratii credinciosi in Isus, nu pentru ca sa ajunga acolo, ci pentru ca au inteles ca datorita Lui merg in Rai, datorita Lui vor avea parte de bucurie si dragoste si frumusete vesnica. Ei cred in Isus din respect si iubire pentru ca le-a dat Raiul, nu ca sa-l rasplateasca pe Dumnezeu pentru Rai. Ei cred in Isus din dragoste pentru dragostea Lui, nu de frica de iad. Iar daca tu imi vei zice ca fac pe aparatorul lui Dumnezeu, n-ai decat. Crezi ca Dumnezeu are nevoie de aparatori amarati ca mine sau ca altii? Daca are nevoie de ceva, omeneste vorbind, are nevoie doar sa Se daruiasca pe Sine, care este Dragoste, sa ne dea noua Pace, Dragoste, Adevar, Perfectiune, Viata Vesnica. In viata asta ai vazut si cum e cu ele si cum e fara ele, si daca inca n-ai vazut bine fii mai atent. Ramane ca tu sa alegi, prietene. Dumnezeu a ales deja ca toti sa primeasca Raiul. Il vrei si tu?
28 ianuarie, 2010 la 2:49
Marcialfa
Doar de o singura porunca vreau sa iti amintesc, „Nu luati numele Domnului in desert! „…. mai departe gandeste si tu..
2 februarie, 2010 la 17:22
anonima
vai,da multi handicapati mai exista pe lumea asta!Cum poate sa ia in desert numele lui Iehova?
7 februarie, 2010 la 22:15
da-le doamne minte
Vai nu mai pot de ras. Oare voi nu va dati seama ca totul este o gluma? Ma prapadesc de ras cand vad cati au pus botu si vin sa-si dea cu pararea intr-un mod cat mai serios referitor la tema propusa. Fratilor scoateti capul din cutie…nu mai luati totul in serios. Cel care a facut blogul este un geniu(pt asta ma iei in rai), ma facut sa rad cu lacrimi iar voi plebea invatati sa radeti si sa apreciati adevarata valoare a blogului.
Super tare blogul Dumnezeule!
12 octombrie, 2011 la 10:03
Asterix
Astea-s glume, bai cap patrat, cu asta se glumeste? „Adevarata valoare a blogului” e cat un miligram de cacat. Cu tine cu tot, valoarea ajunge cam la 1, 5 miligrame(cu tine cu tot cu mintea de la borcan).
„Da-le doamne minte”-da’ tu crezi in Dumnezeu si te amuzi cu retarzii astia care-l batjocoresc? Cum dracu’ crezi? Sau esti d-ala, care nu stie pe ce lume traieste si le amesteca pe toate ?
8 februarie, 2010 la 22:53
mezulica
„Viata de crestin este ca un pariu care ma avantajeaza oricum ar fi: Uite daca eu m-am inselat, si dincolo nu este nimic, eu nu am ce pierde si nici tu. Dar daca Dumnezeu exista si tot ce am crezut eu este real, atunci eu castig totul, iar tu pierzi totul”
Blaise Pascal, filosof si matematician francez,
3 decembrie, 2010 la 14:39
moose
daca dai de Allah ai sfeclit-o :)))))))))))
12 februarie, 2010 la 19:04
Pascal Wager aka fail
Credinta nu este ca un buton. Iti zici ca vei fi un credincios, te vei ruga, vei face tot ce zice Dumnezeu si totul merge bine. Insa acest lucru nu este posibil. Evident poti face acele lucruri insa nu vei putea niciodata sa-ti impui ca Dumnezeu exista. Fie o crezi, fie nu. Nu iti poti impune sa crezi un lucru.
Iar in cazul in care ai face acest lucru doar pentru a iesi castigat la sfarsit, nu dovedesti altceva decat ca esti un ipocrit. Te ascunzi sub o filozofie doar pentru a nu exista posibilitatea sa iesi in pierdere.
In al doilea rand, Pascal spune ca nu ai ce pierde. Ti se pare a fi adevarata aceasta propozitie? Faptul ca iti traiesti viata in minciuna, chiar daca nu realizezi acest lucru, ti se pare ca nu are niciun efect negativ?
Crestinii considera ca acest trup este doar o unealta, pentru a depozita sufletul pana cand ajunge in fata lui Dumnezeu. Deci iti poti da toate lucrurile (Isus chiar indeamna oamenii la astfel de lucruri in biblie), poti sa te imbolnavesti pentru ca la final nu va mai conta, sufletul va supravietui.
Nu mi se pare a judecata de oameni rationali
22 martie, 2010 la 15:06
Corbul,Scrieri Creative
Am citit comentarii pro si contra ta .. mi-am ales o tabara … cea Contra !
Am inteles din ceea ce am citit ca ai de abia 8 clase , adica mic ca varsta … dar nu numai asta … ci si ca minte !
Mai baiatule , mai ai mult de trait …. vei experimenta multe … tu spui acum ca esti Dumnezeu .. il iei apoi in ras .. sub ..”Vasilica” … Deci nici tu nu stii ce vrei .. Spui ceea ce spui .. degeaba .. iti bati joc de tine .. nu de Dumnezeu … Esti impartit in doua .. ca o sirena ..intre 2 lumi .. sub si deasupra … Cum au spus si altii … du-te la un control psihologic .. nu spun ca ai fi nebun .. ci doar .. putin derutat 😉
31 ianuarie, 2019 la 22:18
Adigo
Nu, tu esti pafarist nu baiatul. El a pus numai o problema morala; ca Dumnezeul descris in Biblie este sadic sau imoral. Atat. In rest in multe detalii, probabil ca baiatul greseste dar in asta nu prea. Dar probabil nu ai citit Biblia in special Apocalipsa.
24 mai, 2010 la 16:37
Lori Pointner
Si daca tu vei merge in rai si Dumnezeu te va asculta sa vada ce ai sa-i spui? Ce ai sa-i spui atunci? El iti va spune: poftim, ai Raiul si tu. Pentru ca Isus a murit si a inviat ca si tu sa fii mantuit. Nu iti va cere nimic, nu iti va reprosa nimic, iti va da un loc in rai si bucurie. Ce vei face atunci? Ii vei spune: nu vreau in rai? Oare iti poate da Dumnezeu bucurie daca tu nu vrei sa o primesti? Cine ti-a spus ca Dumnezeu nu vrea ca tu sa primesti bucuria si raiul si vrea sa te chinuiasca pentru ca esti un pacatos ti-a spus o minciuna. Nici acela nu a inteles Biblia. Iadul acela nu e pregatit pentru oameni. Dar este un iad pe care nu-l poti ocoli atat timp cat nu primesti mantuirea acum. Este iadul propriei tale vieti pe care o duci pe acest pamant. Priveste in tine insuti si nu te minti pe tine. Pe altii ii poti minti, dar pe tine si pe Dumnezeu nu are rost sa incerci sa ii minti. Si este un pericol care te paste permanent, nu te gandi ca ai sa-l poti ocoli cu aroganta, violenta sau ironie sau altceva de acest fel. Nu ai sa-l poti ocoli cu nimic. Dumnezeu este cu adevarat bun. Cand ai sa citesti Biblia cu aceasta convingere, cand ai sa citesti Biblia cu convingerea ca Dumnezeu este Dragoste si Adevar, atunci ai sa intelegi corect si nu trebuie sa mai bajbai dupa Adevar. Trebuie insa sa-ti schimbi gandirea cu privire la propria ta viata. Daca vei considera in continuare ca totul in viata ta este in regula, ca nu este nimic de schimbat si de imbunatatit, atunci ramai expus: “…daca nu va schimbati gandirea, toti veti pieri la fel.” Nu trebuie sa-ti faci griji de Israel. Israel va fi mantuit in intregime, citeste epistola catre Romani, este spus acolo explicit. Cat despre Hitler, sa ai convingerea ca Dumnezeu va sti sa-l judece si pe el dupa dreptate. Asta nu inseamna ca-l va judeca asa cum credem noi oamenii, ci dupa dreptate. Adevarata dreptate, pe care nimeni nu o va putea contesta, nu de frica, ci pentru ca va fi cu adevarat dreptate. In Rai nici un om nu merge pentru ca asa vrea el, ci pentru ca asa vrea Dumnezeu. In Iad nici un om nu merge pentru ca asa vrea Dumnezeu, ci pentru ca asa vrea el, daca va merge vreun om in Iad. Vezi liberul arbitru? Este treaba ta daca crezi sau nu crezi ca in Rai mergi datorita lui Isus. Dar daca ai sa mergi in Rai dupa o viata putreda si nenorocita, sa stii de pe acum: daca nu murea Isus si nu-l invia Dumnezeu, nu ai fi ajuns in Rai niciodata, nici tu si nici alt om. Pentru asta cred adevaratii credinciosi in Isus, nu pentru ca sa ajunga acolo, ci pentru ca au inteles ca datorita Lui merg in Rai, datorita Lui vor avea parte de bucurie si dragoste si frumusete vesnica. Ei cred in Isus din respect si iubire pentru ca le-a dat Raiul, nu ca sa-l rasplateasca pe Dumnezeu pentru Rai. Ei cred in Isus din dragoste pentru dragostea Lui, nu de frica de iad. Iar daca tu imi vei zice ca fac pe aparatorul lui Dumnezeu, n-ai decat. Crezi ca Dumnezeu are nevoie de aparatori amarati ca mine sau ca altii? Daca are nevoie de ceva, omeneste vorbind, are nevoie doar sa Se daruiasca pe Sine, care este Dragoste, sa ne dea noua Pace, Dragoste, Adevar, Perfectiune, Viata Vesnica. In viata asta ai vazut si cum e cu ele si cum e fara ele, si daca inca n-ai vazut bine fii mai atent. Ramane ca tu sa alegi, prietene. Dumnezeu a ales deja ca toti sa primeasca Raiul. Il vrei si tu?
+1
26 mai, 2010 la 13:59
Vasilica
In cazul asta tu nu iei apararea Dumnezeului pe care il stim cu totii, cel inventat de oameni, de care ma leg eu, ci a unuia care e mai plauzibil sa existe. Chiar daca imi doresc foarte mult sa fie cum zici tu, din moment ce nu am dovezi, am sa-i spun si lui asta cand mor (si daca ne intalnim). Oricum, nu trebuie sa-i multumesti pentru ca iti da viata vesnica, pentru ca din moment ce ‘sufletul’ iti moare, nu poti regreta ca ai murit de tot. E cam complicat si daca stai si te gandesti mult realizezi ca nu merita sa traiesti deloc pentru ca oricum dupa moarte n-ai sa regreti viata pe care o puteai avea.
22 iunie, 2010 la 23:01
Andrey Corbavia
Dumnezeule , nu esti decat un pustan dezorientat cu dubla personalitate !~
8 septembrie, 2010 la 19:51
Anonim
bai ,dumnezeu,tu stii ce cacaturi ai facut?! mai ales unu’ mai mare si acela-i site-ul asta de cacat unde tot felu’ de prostovani atei scriu comentarii absurde la adresa lui Dumnezeu.
8 septembrie, 2010 la 21:15
Ateu
Mai bine ai avea grija sa te porti frumos ca altfel te pedepseste tiranul „de sus”
25 octombrie, 2010 la 6:58
postulat
Dumnezeu, cel pe care il ridiculizezi, nu ti-a facut absolut nimic: dimpotriva – ti-a lasat libertate absoluta sa te luminezi in interiorul tau (daca ai aceasta posibilitate) sau sa te scalzi in rahatul poleit numit libertate absoluta.
Nota de plata va veni in ziua in care te vei dezmetici si vei constata ca esti doar un biet ambalaj care exista pentru a absorbi hrana si a evacua resturile!
31 ianuarie, 2019 la 22:12
Adigo
Da ce crezi ca tu esti mai mut decat un duoden? Te crezi „mai superior”?
31 octombrie, 2010 la 17:11
somebody
Ii cam faci de rusine pe atei, dar daca vrei tu, continua astfel..
MESAJ PENTRU CREDINCIOSI: e prea simpatic ca sa-l luati in seama
14 noiembrie, 2010 la 1:26
alecs
si in primu rand toate astea sunt scoase de oameni….sa crezi cu adevarat in dumnezeu nu inseamna sa te duci la biserica si alte chestii de genu…si cand iesi de acolo sa injuri ca un descreierat……inseamna sa faci ce crezi tu ca e corect si drept…..asa cum se spune dumnezeu va judeca pe fiecare dupa credinta lui:)…..
14 noiembrie, 2010 la 1:29
alecs
fiecare are dreptu sa isi spuna parerea….cei care credeti nu trebuie sa ii judecati…desi ar trebuii….dumnezeu ii judeca pe toti…dumnezeu i-a facut dupa chipul si asemanarea lui…deci au dreptu sa se stearga undeva cu vietile lor….ca doar e „democratie”….vai de voi….ce o sa se aleaga de voi!
19 noiembrie, 2010 la 9:52
c
Citind articolul si comentariile, pot trage o singura concluzie. Daca toti cei care au scris aici, in momentul in care s-au nascut religia acestei tarii era islamul sau budismul sau mai stiu eu ce, ce faceati?V-a intrebat cineva la botez ceva? Pe langa acest fapt as dori ca toti cei care au comentat pro sau contra sa raspunda la intrebarea: „De ce religia crestina, care apropo este cea mai recenta din toate religiile, se dovedeste exact a fi ca si celelalte prin ura si aversitatea fata de cei necredinciosi sau adepti ai altor religii?” Aici nu ma refer la oamenii care se duc la biserica si se roaga si aprind o lumanare si isi vad de „lumina sufletului lor” ci ma refer la cei care prin comportament si limbaj sunt in antiteza cu insasi „conceptia” in care cred. Blogul e maxim! expune toti „credinciosii”
3 decembrie, 2010 la 16:18
pop florina
TOATE MA INCURC SI NU POT GANDI MACAR CA POATE EXISTA CEASUL FARA UN CERSORNICAR (Voltaire)
3 decembrie, 2010 la 18:44
pop florina
Toate ma incurca si nu pot gandi ca poate exista ceasul fara un ceasornicar (Voltaire)
3 decembrie, 2010 la 18:46
pop florina
21 decembrie, 2010 la 12:01
Zaludu
misto blogu si comentariile mortale.
de ce atit de multa frustrare si ura la credinciosi?
baza credintei nu e iubirea?
nu cred ca am intilnit mai mult de 5 persoane care ar aveau in ei simburele de iubire care ar putea sta la baza credintei crestine. am intilnit in schimb o zdroaie de zelosi speriati de spectrul iadului.
23 decembrie, 2010 la 10:00
TC
Este exact ceea ce am concluzionat si eu dupa ce am citit tot blogul. Ignoranta partiala sau totala este prezenta la cel putin 90% dintre romani, iar religia alimenteaza aceasta ignoranta. La ora actuala sunt 26 000 (de mii) de biserici si ghici…5000 de spitale(pe hartie ca de functionat nu stiu cate mai functioneaza). Actorul principal din House MD zice la un moment dat intr-unul dintre episoade:”Religion is not the medicine for human kind, it is only the human kind’s placebo”. Incheind, sunt sigur ca 99% din populatia acestei planete poate fi condusa si manipulata relativ usor, iar daca mi se va oferi ocazia sa manipulez si sa conduc voi accepta, pentru simplul motiv ca prostii si ignorantii merita cu varf si indesat sa fie manipulati.
1 martie, 2011 la 11:00
Anonim
Hmm ce as manca un cheesecake… da, ar fi delicios… insa cum arata un cheesecake?
Eu stiu ca e buna ca toata lumea zice asa, dar eu… eu niciodata nu am mancat.
Da stii ceva.. eu ma cam pricep la toate. Orice prajitura se face din faina, oua, zahar, lapte si … si branza daca e cheesecake.
Am sa imi fac eu o portie cum nimeni nu a mai mancat. Am mixer, am cupor, am toate ingredientele… ce nu am e reteta.. dar v-am zis ca ma pricep la toate asa ca asta nu e problema.
Prajitura mea va fi chessecake-ul ideal pentru toata lumea… sau macar pentru cei cu aceleasi gusturi ca mine
Pritene, mi se pare ca, odata ti s-a facut pofta de un „cheessecake” care sa fie perfect pentru tine.
Ai cateva „ingrediente”, ai si mixer si cuptor. Totusi cred ca ideea ta despre „cheesecake” e ambigua.
Informatiile care le ai tu despre Dumnezeu sunt incarcate de o doza prea mare de conceptii/frustrari personale.
Admir dorinta ta de echilibru – dupa el am cautat si eu o lunga perioada de timp.
Da-mi voie sa iti sugerez sa consulti o bibliografie mai vasta. Citeste carti pro si contra.
Nu te multumi cu niste idei scoase de mintea unora.
Miza nu e un cheesecake. Miza e viata ta.
1 martie, 2011 la 13:07
Vasilica
Daca toata lumea iti zice ce bun e cacatul de elefant, tie ti se face o pofta nebuna de el, chiar daca nu ai vazut cum arata sau ce gust are. Te rog nu-ti imprastia genele.
21 martie, 2011 la 22:01
crys7y
salut….vreau sa te anuntz ca vei infunda iadul…in primul rand Dumnezeu nu ar zice:”la naiba cine l-a creeat pe adam”in al doilea rand….tu esti un satanist care induci lumea in eroare…acesta este un site satanic baietzi zic sa nu va lasati indusi in eroare de nemernicul asta…v-a avea Dumnezeu act de cojocul lui!!!adresa mea de mess:crys7y@yahoo.com daca vrei sa imi zici ceva prefacutule…Dumnezeu sa va binecuvinteze!
13 iunie, 2011 la 14:45
the archangel
D-zeu nu vrea nasterea pacatosului, asta e decizia omului in cardasie cu satana. Cum mai e atotputernic daca astia 2 isi fac de cap? Deocamdata toti mor precum s-a scris si vine vremea cand nici moartea nu va mai fi de ajuns
22 iulie, 2011 la 9:35
anca
Răspuns pentru “the archangel”:
Mai există un site care promovează un “Dumnezeu” care nu vrea naşterea păcătosului, motiv pentru care El condamnă făţiş căsătoria, spunând că ea este o cârdăşie între om şi Satana pentru perpetuarea păcatului pe pământ. În concepţia promovată de acest site, căsătoria nu este bună deoarece aduce pe lume copii care, atunci când vor creşte, vor fi (necondiţionat) păcătoşi şi slugile lui Satana. Acest site are adresa “noul-ierusalim.ro”.
Pentru copiii deja născuţi, acest site promovează o cale de penitenţă accentuată, în care este interzis inclusiv mersul la şcoală sau la facultate, căci în aceste instituţii se face o instrucţie nefolositoare sau chiar dăunătoare, căci toate instituţiile omeneşti sunt o cârdăşie între om şi Satana. Adulţii, la rândul lor, sunt îndemnaţi să renunţe la serviciile plătite de stat sau de patron şi să îmbrăţişeze o viaţă pastorală, în care să se întreţină doar din rodul muncii mâinilor lor, iar singurul lor patron şi stăpân să fie acel “Dumnezeu” promovat de acest site.
Inutil de adăugat că pentru adepţii sectei care a creat site-ul “noul-ierusalim.ro”, acest “Dumnezeu” le “vorbeşte” necontenit, ca o moară stricată, dând tot soiul de sfaturi: deşi unele par bune, altele sunt de-a dreptul contradictorii sau dăunătoare (cum ar fi blamarea căsătoriei, de exemplu, dar mai sunt şi altele).
Deci, problema înţelegerii lui Dumnezeu nu e aşa de simplă. Depinde la ce “Dumnezeu” facem referire: la un Dumnezeu care poate avea eventual o existenţă transcendentală (caz în care El nu poate fi nici înţeles, nici abordat, fiind vorba aici despre contactul inaccesibil dintre două lumi paralele) sau la un “Dumnezeu” fabricat de oameni, după chipul şi asemănarea lor (caz în care ori ne amuzăm, ori ne înspăimântăm, cum este cazul despre acest site).
Desigur, există şi păreri contare, prin care se combat aceste aberaţii cum ar fi blamarea relaţiei trupeşti dinte bărbat şi femeie. De exemplu pe site-ul “http://noul-ierusalim.info/?p=49 ”
24 august, 2011 la 21:07
yonutz89
salutare , imi place blogul..ca de obicei parerile sunt si vor fi tot timpul impartite;
sa nu mai lasam religia sa ne desparta atata, sa descoperim ce ne uneste ca oameni , nu ce ne desparte.
Iar daca va plac subiectele de genu dati o geana si pe blogu’ meu
pace
13 septembrie, 2011 la 8:00
Anonim
Intrebarea mea veche si nepostata la articolul „Alta rasa de oameni”:
Cum ramane cu lumina miraculoasa, ce-si face aparitia de Inviere,(an de an), deasupra Templului din Ierusalim?
31 ianuarie, 2019 la 22:07
Adigo
Cu lumina miraculoasa ramane asa: pune mana si mai invata chimie anorganica. Fosforul alb se poate obtine prin fierberea lenta a urinei. Metanul din fermentatii.In aer fosforul se aprinde de la sine.inmoi fitilu lumanari iin fosfor alb si lasi 10% fara fosfor. Dupa aia inchizi fitilul in ceara lumanarii. Etc. Poa sa te caute de chibrite 100 de ani. Iesiculumanarile aprinse direct dela AER. Pentru foc rece> treci metan peste fosfor alb trata cu soda.. vaporii de hidrogen fosforat in metan sau bioxid de carbon vor arde cam pe la 65-70 grade cand dau de aer.. poti pune mana in flacara. Se pare ca popii stiau ceva chimie… 🙂 E doar un truc de-al ortodocsilor.Gen David Copperfield. Catolicii sau protestantii au denuntat asta ca atare demult. Nu nu doar stiinat ci chiar alte confesiuni. N-are legatura cu textul Bibliei. Mai mult aci>>> http://lateralscience.blogspot.com/2012/07/main-menu-click-above-p-h-o-s-p-h-o-r-u.html … at tric aci>> https://www.quora.com/Do-cold-flames-exist .Sorry:poate Dumnezeu exista, nu zic.Dar imi pare rau ca am stricat povestea cu Mos Craciun pentru adulti -aia de Paste.
13 septembrie, 2011 la 8:02
Anonim
.Intrebarea mea veche si nepostata la articolul „Alta rasa de oameni”:
Cum ramane cu lumina miraculoasa, ce-si face aparitia de Inviere,(an de an), deasupra Templului din Ierusalim?
14 septembrie, 2011 la 12:33
yonutz89
Anonim, din cate stiu eu acea lumina „miraculoasa” de la Ierusalim este o frauda – pe fpndul unui proces chimic. Scamatoria este cunsocuta de secole bune , dar celor de acolo le convine sa fie considerata minune pentru atragerea pelerinilor /turistilor.
Nu stiu daca apare si deasupra templului..stiu ca apare inauntru. Oricum credinta intr-o fiinta suprema nu ar trebui sa se bazeze pe niste fenomene ce nu ni le putem explica.
16 noiembrie, 2011 la 13:08
Liana
yonutz89, esti mai prost decat pari 🙂
16 noiembrie, 2011 la 17:31
yonutz89
Liana, nu vrei sa si argumentezi,?
16 noiembrie, 2011 la 13:12
Liana
Catre „posesorii” blogului & Co.(sustinatorii inflacarati :)) ):
Sunteti atei, foarte bine, nu asta-i problema, suntem o tara libera; problemele voastre sunt: prostia, incultura si lipsa unei educatii primare
13 februarie, 2012 la 19:23
toamna01
E trist sa nu stii de satira si observ ca sunt multi , probabil ca va si doare .
1 aprilie, 2012 la 15:05
Nika
Dumnezeu este Cuvântul.Ori taci,ori spui ceva mai bun decât tăcerea.Pt.ANCA: Când nu vezi de prea multă lumină n-o blestema,ci deschide ochii mari şi aşteaptă.
27 iulie, 2012 la 2:33
Ieremia 1:19
Buna „dumnezeule” al ignorantei alimentata de lipsa cunoasterii.
Cred, si cand spun cred, sunt convins ca intr-o zi , vei face cunostinta cu Adevaratul Dumnezeu, o zi in care vei sti ca El E, o zi in aceasta viata nu dupa moarte.Sper doar ca acea zi sa aduca Pacea in viata ta si nu nenorocirea, insa oricare ar fi modul in care El iti va vorbi, o sa stii ca El te-a atins precum distingi intre lumina si intuneric(fizic), vei cunoaste ca Dumnezeul Scripturii a lovit sau a pansat, nu va fi loc de confuzie.Acolo unde El lucreaza , nu lasa loc de de a intreba „Cine?”.Te rog nu da doi bani pe ce ti-am spus scriindu-ti, te vei convinge personal. Domnul sa aibe mila si indurare si de tine,si in loc de blestem, sa-ti aduca Mantuirea. Fii binecuvantat.
7 septembrie, 2012 la 16:18
lily
De fapt nu e gresit sa te crezi D-zeu ptr. ca esti! (cu totii suntem)si cine se considera deja superior precum un D-zeu va devenii si viata sa Superioara in toate!Succes!E vorba de incredere mare ,tupeu(spunem noi,gresit).
28 februarie, 2013 la 2:17
Kryss.
Un mesaj din partea celui nevazut pt toata omenirea. Datoria ta omule e sa ti iubesti si respecti aproapele ori cine si ori ce ar crede el.eu nu privesc la infatisare ci in centru existentei omului.pt ca am unit pe om cu om si pe oameni cu cerul.nu uitati ca prin iubire si unire afost iubit si unit totul.
14 aprilie, 2013 la 13:00
katruzzy
Istoria ne arata ca au incercat multi sa distruga crestinismul si nu au reusit.
1. In primii ani de raspandire ai crestinismului, evreii au inceput sa ii omoare pe adeptii lui Isus.
2. Imediat dupa aceea, imperiul roman a preluat aceasta sarcina si a omorat mii de crestini(Nero, Valerian si altii).
3. Dupa institutionalizarea bisericii (cand imparatul Constantin, declara biserica ca apartinand statului) biserica crestina majoritara a devenit perversa. Insa paralel cu ea a exista Biserica adevarata (care traieste dupa invataturile lui Isus), minoritara insa. Biserica perversa a manipulat (si inca o face) timp de sute de ani pe multi oameni, tinandu-i in necunostinta, frica si intuneric.
4. Asadar, pe la 1231 Biserica perversa a declansat inchizitia impotriva Bisericii adevarate – a celor care au deschis Biblia si au citit in ea, si au realizat ca de fapt crestinismul este iubirea aproapelui pana la sacrificiu, pace cu toti oamenii si comuniune. 5. In epoca industrializarii o seama de filozofi initiaza o lupta ideologica impotriva religiei crestine (satui de manipularea pe care o exercita Biserica preversa asupra oamenilor).
6. In epoca moderna comunismul (un alt manipulator subtil) a initiat distrugerea religiei crestine prin forta. In aceasta perioada s-au filtrat crestini adevarati de „crestinii” manipulatori. Adevaratii au suferit si chiar au fost omorati, manipulatorii s-au „lepadat”.
7. Astazi in capitalism (manipulatorul cu banii), se reia lupta ideologica impotriva religiei, de asa numitii atei. Religia manipulatoare se va lepada curand de crezul ei, pe cand adevaratii iubitori de oameni vor duce mai departe vestea buna a iubirii de oameni.
Roata este rotunda! Ce a fost va mai fi!
31 ianuarie, 2019 la 21:25
Adigo
Manipularea banilor (adica finante-banci) este consecinta crestinismului. Eu vb pe text, nu pe o biserica sau alta. Crestinii si-au cumparat locul la Conciliul de la Nicaea, fiindca de fapt cam 1/3 din Noul Testament sunt invataturi bancare.Au adunat asa multi bani incat au dat pe carti 50000 de arginti doar ca sa le arda, pe cand Isus a costat doar 30..Iar Constantin -un mithraist- tocmai avea nevoie de bani – asa ca s-a plusat. Dar nu s-a prins nimeni caci pana si azi nimeni nu intelege scamatoria bancara. (inafara de marii bancheri) .Faptul ca a rezistat ata de mult este datorat finantelor si dobanzii,b reintroduse de Templieri si Calvin. Si al metodei stick&carrot> cel mai nasol bulan versus cel mai gustos morcov. Asa se construieste fanatismul si egoismul>locurile sunt limitate in Rai – de ce crezi ca se calca babele in picioare la apa sfintita. ??? Crestinii il iubesc pe Dumnezeu, dar il iubesc cum coreenii il iubeau pe Kin-Ir-Sung.De frica. Daca nu esti in stare sa citesti textul atent, nu vei intelege.Practic are aci o ferma Crevedia in care vine sa ‘secere ce n-a semanat.”. Daca am ajuns o gaina de Crevedia inteleg. Dar sa mai pup si-n fund ca ma taie (teascul si cosorul) ,asta nu. Nici macar gaina nu-i atat de proasta si ticaloasa. Adica: daca traiam pe timpul lui Kim, macar nu stateam sa-i pup fundul ca sa zic asa. Sau pe Stalin. Dar azi, Stalin are icoane in Rusia, ca a reintrodus crestinumul in 43.Desi a omorat milioane.E logic – ca si Dumnezeu in Apocalipsa 14.
14 aprilie, 2013 la 13:01
katruzzy
Combate-l si pe Lupchian. Stiintific!
2 august, 2013 la 0:12
irina
Scrie in biblie despre legea iubirii care ne-a invatat Hristos?
Si ca trebuie sa luptam pt lucrurile spirituale la fel cat si pt cele material..
biserica a scris biblia si oamenii cred ca este scrisa de Dumnezeu..
te invata biblia ca trebuie sa iti formezi un character..
in biblie scriu povestiri din vechiul testament..despre moise,noe,iov,si altele..
2 august, 2013 la 0:18
irina
nu spune Hristos daca vrei sa imi urmezi mie trebuie sa te lepezi de oameni..Si nu se refera sa te faci calugar ci sa te lepezi de cuvintele lor.si in biblie scrie despre vechiul testament,,despre povestile de inainte de hristos care a fost scrisa de mintea oamenilor.
in vechiul testament ca femeia sa fie supusa si sa sufere…ca si cuim ar fii dinte pt dinte,,razbunare..
si ca moise a ucis oamenii care se inchinau la vitelul de aur..
ca iov a suferit din cauza lui Dumnezeu.sodoma si gomora
noe si barca lui si restul oamenilor au fost ucisi pare in biblie un Dumnezeu razbunator dar nicidecum un Dumnezeu iubitor..
apoi Histos a venit si a ridicat rangul femeii,,si a invatat oamenii Legea iubirii dar ei tot dupa vechiul testament se iau..curios nu?